Green and silver Mi-Ny nails

Hi everyone!

Today I am showing you an easy green and silver nail art. I used  Mi-Ny Sugar Chic Silver Glaze for my accent nail and Mi-Ny Echinacea on the other nails. I stamped it with Essie No Place Like Chrome and Bornpretty BP-L070 plate.

 

Mi-Ny green and silver nail art

Mi-Ny green and silver nail art #nailart #miny #lightyournails

Mi-Ny green and silver nail art #nailart #miny #lightyournails

 

I didn’t get my index stamping perfect but I still love the look and the colour combo. Do you like it? And do you agree with me that textured nail polish makes a great accent nail?

Bornprettystore BP-L070 stamping plate

 


9 Comments

  1. That green is so striking, and stamping works really well with it.

    ReplyDelete
  2. Assolutamente perfetto come accent, concordo! :-)

    ReplyDelete
  3. Credo di avere entrambi quei mi-ny, mi piace molto la combinazione dei colori!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Credo che Echinacea sia stato il secondo Mi-Ny che io abbia mai comprato. Ci ho messo un po' a decidere perchè obiettivamente di verdi shimmer ne hanno davvero tanti di belli!

      Delete
  4. Belissima manicure! Mi piace tanto quel verde et anch'io penso que quel argento sia perfetto per una accent nail!

    ReplyDelete
  5. Questo verde è davvero bello e mi piace l'accostamento dei colori che hai usato.
    E' perfetto per l'accent lo sugar silver! Esiste anche nella versione dorata?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sai che non ricordo? Purtroppo ho visto gli smalti Mi-Ny dal vivo solo due volte. Odio comprare online, i colori non sono mai realistici sui siti! (in compenso poi adoro spendere online per la roba da nail art :D :D )

      Delete

Thank you for taking the time to visit my blog! Please feel welcome to leave a comment, it would make my day! If you have a blog in your profile I will come visit you soon, but please do not leave links.
--
Grazie per aver visitato il mio blog. Sappiate che un commento fa sempre piacere :) Per favore non lasciate link, se avete un blog nel vostro profilo lo visiterò al più presto!