Kiko Frozen Nail Laquer n. 05 Plum Noir (Chic Chalet LE)

Hi ladies!
Long title, short post. I’m super tired tonight and I can’t wait to go to bed!
Today I have for you a polish which is now discontinued, although some Kiko stores still have it available and on sale. This is n.5 from the Fall 2011 Limited Edition called Chic Chalet. The name is Plum Noir and that says it all.
First of all let me say I wasn’t very impressed by this polish. Kiko knows how to do cremes and I think it does those better than any other finish. Plum Noir is a shimmer instead and it’s not so amazing like the rest. Still, it’s a good polish.
I layered it over the last colour I show you but I’m positive this can go alone with two coats! A little too dark for me honestly.
Buonasera!
Titolo lungo ma post corto perchè sono stanchissima e non vedo l’ora di andarmene a letto.
Oggi ho per voi uno smalto fuori produzione ma che, con un po’ di fortuna, potete ancora trovare in saldo in qualche Kiko. E’ il n. 5 della Chic Chalet, edizione limitata autunno 2011. Il nome è Plum Noir, ovvero nero prugna, ed è così.
Prima di tutto fatemi dire che io della Kiko adoro il finish crema. Questo invece è uno shimmer e non è così sensazionale. E’ cmq un ottimo smalto.
L’ho steso sull’ultimo smalto che vi ho fatto vedere ma sono certa che in due passata vada più che bene anche da solo. Un po’ troppo scuro per i miei gusti!

Outdoors // EsternoKiko Frozen Nail Laquer n. 5: 05 Plum Noir (Chic Chalet LE)Kiko Frozen Nail Laquer n. 5: 05 Plum Noir (Chic Chalet LE)

 
Indoors // InternoKiko Frozen Nail Laquer n. 5: 05 Plum Noir (Chic Chalet LE)

Good night!!

Buonanotte!!

10 Comments

  1. I think I have this one!!!! Thanks to you! The Layla will post tomorrow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep! I got mine when I bought yours!! I hope you liked the Layla!

      Delete
  2. Bello, ho preso 3 smalti di questa collezione, ma questo m'è sfuggito...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Secondo me non ti sei persa granchè, tranquilla! Io l'ho preso solo perchè era in saldo!

      Delete
  3. Neanche io vado matta per i colori troppo scuri, ma sono sicura che ravvivata con uno stamping dorato, anche questa prugnetta potrebbe dare soddisfazione! :D

    ReplyDelete
  4. Ank'io ce l'ho!.. E devo dire ke a me piace!:) Oltra ad esso in sconto presi anke il verde e l'ottanio!.. Belli belli belli!!! :D

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to visit my blog! Please feel welcome to leave a comment, it would make my day! If you have a blog in your profile I will come visit you soon, but please do not leave links.
--
Grazie per aver visitato il mio blog. Sappiate che un commento fa sempre piacere :) Per favore non lasciate link, se avete un blog nel vostro profilo lo visiterò al più presto!