Geometric nails

Hi everyone!

Today I’m showing you a very easy nail art. Geometric patterns are my favourite together with anything floral! To create it I used Catrice ICONails 13 Mermayday Mayday as a base, BP-L070 stamping plate* from Bornprettystore, and MoYou Nails special stamping white nail polish. As usual I sealed it all Essence XXXL Gel Look top coat.

 

Geometry stamping nail art feat. Catrice ICONails 13 Mermayday Mayday + MoYou Nails white + Bornprettystore BP-L070 stamping plate

Geometry stamping nail art feat. Catrice ICONails 13 Mermayday Mayday + MoYou Nails white + Bornprettystore BP-L070 stamping plate

Geometry stamping nail art feat. Catrice ICONails 13 Mermayday Mayday + MoYou Nails white + Bornprettystore BP-L070 stamping plate

 

Unfortunately I messed my ring finger nail a little, I blame the heat. I really like the colour combo anyway. And looking back at it I should have used a matte top coat. Next time!

Do you like it?

Bornprettystore BP-L070 stamping plate

 

*pr sample

 

17 Comments

  1. Bello, bello, bello! :-) Anche a me piacciono tanto i disegni geometrici e dei disegni floreali non ne parliamo! :-) Nella vita vera ho il "pollice assassino", però almeno sulle unghie i fiori mi riescono bene! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Io sono "bravina" anche nella vita vera! Non ho fiori però ho le piantine aromatiche sul terrazzo e stanno benone :D

      Delete
    2. Brava! :-) ...io ci riesco soltanto con i cactus :-)

      Delete
  2. Mi piace un sacco il risultato, ottimo lavoro! :-)

    ReplyDelete
  3. che meraviglia! poi sono colori che accentuano l'abbronzatura :)

    ReplyDelete
  4. That's lovely, I love the colors you chose!

    ReplyDelete
  5. Molto bella questa mail art!! Anche a me piacciono molto i motivi geometrici!!
    Un bacione!!

    ReplyDelete
  6. Ammappate che bella! Anche io sono in fissa con i pattern geometrici. A primissima occhiata pensavo che la stampa fosse quella verde, non quella bianca. Bellissima!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to visit my blog! Please feel welcome to leave a comment, it would make my day! If you have a blog in your profile I will come visit you soon, but please do not leave links.
--
Grazie per aver visitato il mio blog. Sappiate che un commento fa sempre piacere :) Per favore non lasciate link, se avete un blog nel vostro profilo lo visiterò al più presto!